Thursday, August 11, 2011

Forex??

Hmmm FOREX again???
alhamdulillah setelah sekian lama 'merajuk' diri ngan forex, akhirnya 25 Julai baru2 ni mama mulakan kembali perjuangan mencari rezeki melalui forex... masuk USD100 aje dulu.. cukup lah buat modal...

alhamdulillah..dah 14 hari berforex...ada perkembangan positif.. kene kekalkan rentak permainan dan juga sabar n tidak tamak... semoga beroleh rezeki melimpah ruah melaluinya.. insyaAllah..

rezeki dariNya.. kene usaha cari.. tak pakai tenaga..tp kene pakai 'otak' n byk sabar..

1 comment:

zarifnuhin said...

salam rozie,
apa khabor moga mung sekeluarga sentiasa sihat dan di dalam lindungan Allah Selalu..

macam mana aku nak bagitau ek..mula2 sekali aku nak minta maaf dulu kalau2 apa yg aku nok kabo ni menyinggung mung, tapi sebagai sahabt aku rasa terpanggil nak bagitau, rasa dah macam tanggungjawab pula,,harap mung dok maroh deh...
rozie, pasal forex tu apa yg aku tahu dah sepakat kan kata tak dibolehkan dalam hukum syarak, salah satu sebabnya tak ada akad, dan sumber yg diperdagangkan tak tahu dari mana...rasanya ulamk2 malaysia pun dah sepakat..kat sini, memang dah konfem..jadi aku harap, mung trylah cek dgn ustaz2 atau org yg ilmu agamanya tinggi deh...maah skali lagi kalu apa yg aku tulis ni menyinggung, tapi aku ikhlas..sharing is caring..and caring is loving....aku kabo sebab aku sayang mung....